24 Kasım 2009 Salı

Sibeling with Jean Sibelius

Biraz geç olsa da Sibeling'den bahsetmek gerektiğini fark ettim. 
Bu şarkı sevgili DM tarafından ''Jean Sibelius'' anısına yapılmış. 
Şarkı derken ben de bir irkildim.
Çünkü çok ama çok farklı şeyler hissettim ben onunla. 
Özellikle tam etki elde etmek için, 100-150 promil alkolle 
(fazlası alışık olmayan bünyede eserin etkisini azaltır, hassas bünyede ise intihara sürükler), 
Üsküdar sahilde (tercihen Moda burun da olabilir)
hafif soğuk bir havada 
akşam saat 6 gibi dinlenmesi önerilir.




Hatta bakın ben dertli bünyeye yardım edeyim, rotayı da çizeyim. 
Evde mp3 player alınır ve sırası ile 
1. Nice Dream 
2. Last goodbye 
3. Condemnation 
4. Sibeling, alet loop'a alınır. Kadıköy'de içilir. 
Sonra, daha önce belirttiğim üzere rıhtımın oradan ya sağa dönülür, veya sola...
Bir de tercih tabi, insan evladı olamayıp 
5. Gloomy sunday dinleyen olur. Ona derim ki ben ne sağa dön ne sola, 
rıhtımda düz ilerle, bin Eminönü vapuruna, geber!




2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Ceyda. Bloğunuzu çok beğendim. Facebook ve twitter dan da takip etmek isterim.
İyi günler...