2 Kasım 2009 Pazartesi

I go to sleep; Insomnia or ...

I go to sleep, Sia (dinlemek için tıklayın)

Yastığımdan ne zaman baksam
Orada benimle olduğunu hayal ederim
Gerçi sen uzaktasın
Biliyorum ki her zaman yakınımda olacaksın



Uykuya dalarım
Ve hayal ederim orada benimle olduğunu
Uykuya dalarım
Ve hayal ederim orada benimle olduğunu

Etrafıma bakınır
Ve senin bana çok yakın olduğunu hissederim
Gözlerimden akan her damla gözyaşı
Geri getirir hatıralarını bana

Uykuya dalarım
Ve hayal ederim orada benimle olduğunu

Uykuya dalarım
Ve hayal ederim orada benimle olduğunu




Hatalıydım, ağlayacağım
Seni öleceğim güne kadar seveceğim
Sen tek başına her şeyimdin ve hiç kimse
İfade ettiğin şey olmadı
Gene gün doğar ve o zaman
Bana bıraktığın yalnızlığı hissederim
Günler geçip gider
Benim zamanım üzerime çökene kadar

Uykuya dalarım
Ve hayal ederim orada benimle olduğunu

Uykuya dalarım
Ve hayal ederim orada benimle olduğunu



Eğer burada özlenen ''sen'' hayallerini kurduğunuz kendinizi anlatıyorsa sonunda acı çekmemek için ya insomnia veya ...

2 yorum:

Milena dedi ki...

T: Çoğu zaman sen beni yok bilirken, ben ordan sana bakıyordum..

M : Seni var bilmem mi bana bakmana engel şimdi ?

dead medics society dedi ki...

T: ''Hayır, beni var bilmene rağmen sadece bakmaya devam etmemi istemen sana bakmama engel şimdi'' der bu insan evladı.
Zevk alır acıdan bu tür. Evet dersin neden? der, hayır dersin, oldu o zaman der, çeker gider.
Hayırında evet kastı vardır, evet'lerinde hiç hayır kastı olmadığı kadar; hadi yolun açık olsun der bu tipler.