22 Kasım 2009 Pazar

Demedim hiç derinim diye... Jarvis Cocker, Sarcasm

I Never Said I was Deep




Bedenine aşığım, çünkü aklımı kaçırdım
Eğer aradığın konuşacak birisiyse, zamanını heba ediyorsun
Eğer aradığın hayatını paylaşacak birisiyse, canlı birisi ihtiyacın olan
Ve eğer her ilişki gidiş geliş bir yolsa, sen kullanırken arabanın arkasında çivilenmişim




Demedim hiç derinim diye, aslında son derece sığım
Cahilliğim engin, ve ufkum sınırlı
Demedim hiç büyük olduğumu, hiçbir zaman demedim ki akıllıyım diye
Ve eğer kafamdan geçenleri anlamak için bekliyorsan, sonsuza kadar bekleyebilirsin
Sonsuza kadar, hep...




Seninle gecenin sonuna kadar dans edebilirim, çünkü karanlıktan korkuyorum
İtiraf etmeliyim ki, derinliğimi kaybettim
Aklımı aşıp, doğrudan kalbimden geçiyorsun
Bazı kızlar bu işi açık saçık sever, bazıları ise anneniz olmak ister
Ben, sana saygısızlık ettim taksinin gelmesini beklerken
Benim ahlak anlayışım pejmürde ve davranışım kabul edilemez
Hayır, aradığım bir ilişki değildi, tek umuduğum bir sığınak




Demedim ki hiç ben...
Demedim ki hiç ben...
Demedim ki hiç ben...


Demedim hiç derinim diye, aslında son derece sığım
Cahilliğim engin, ve ufkum sınırlı
Demedim hiç büyük olduğumu, hiçbir zaman demedim ki akıllıyım diye
Ve eğer kafamdan geçenleri anlamak için bekliyorsan, sonsuza kadar bekleyebilirsin
Sonsuza kadar, hep...


Demedim hiç derinim diye, aslında son derece sığım
Cahilliğim engin, ve ufkum sınırlı


Evet, evet, evet
Demedim hiç derinim diye





Bazen zoraki özür dileriz, ama aslında özrün detaylarındaki  alay rahatlatır bizi. Sonra başlar kemirgen, ben buna özür dileye dileye laf geçirdim ama anladı mı acaba. Yahut bunun tam tersi...gerçek üzüntü söyleviniz, yanlış anlaşılır mahveder adamı!!! 


      

Etrafınızda akıllı insanlar olacak, başka türlü işler zor. Böyle edit: bla bla edit: hödü hödü edit: bıdı bıdı. İnsan ne konuşmak istiyor, ne gerçekten özür dilemek, ne de laf sokmak anlatmaya çalışmaktan gerçekte ne demek istediğini.

Hiç yorum yok: