10 Kasım 2009 Salı

Losing a friend, The Cardigans


Losing a friend 

Bir dost kaybediyorsun
Tamamen yanlış anladın
Bu intikamla ilgili değil
Fakat bir dostunu kaybediyorsun
 Bunun yaklaştığını görmedim
Kumun içinde gömülü kafamla
Fakat şu anda bir dost kaybediyorum
Ve bu beni talepkar kılıyor
Bu durum bir şerit gibi beni sarıyor
Gerçekten ölmeyi yeğlerdim
Cehenneme gitmeyi ve sürünerek dönmeyi
Ve daha sonra seni salıvermeyi
Bir dost kaybediyorsun

Beni tehlikeye attın
Kötü, kötü kan ellerinde
Ve bak bir dost kaybediyorsun
Ben kararsızım ve ben kibirliyim
Ve sen beni her daim kandırdın
Ve şimdi ben seni kaybediyorum
Ve bu beni öldürüyor
Tüm bunlar benim attığım düğümler
Gerçekten ölmeyi yeğlerdim
Cehenneme gitmeyi ve sürünerek dönmeyi
Ve daha sonra seni salıvermeyi
Benim hatam
Seni kaybetmek
Off hayır, off hayır

Ve işte şimdi sona geldik
Seni kaybediyorum
Off, sana bakıyorum
Bak neyi boşa harcadığına sende
Sen bir dost kaybediyorsun
Ben bir dost kaybediyorum
Offf hayır hayır



Öfke ve gurur, iyi maliyet hesabı yapmalı...


Hiç yorum yok: