16 Ocak 2010 Cumartesi

Kanat

Bugün canım kanat yemek istedi. Öyle olunca da düşündüm en son ne zaman yediğimi. Çok fanatik bir kanatçıyım bu arada. Eskiden bu kadar güzel yapamıyorlardı. Artık sos ve sunum desteği ile inanılmaz lezzetler elde ediyorlar. Benim şimdiye kadar denediğim yerler, Bakırköy tarafında Haydar, Kozyatağı tarafında Atatürk veya İnönü caddesi girişinde adını hatırlamadığım bir yer, Sarıyer'de bir petrolün yanından girince bir yer, Kanatçı adını taşıyan bilimum yerler vs vs(Londra, York, Manchester, Edinburgh...).


Adını hatırlamıyacağım kadar çok yerde kanat yedim, sebebi bulduğum lezzetin daha üstünün olup olmadığı sorusuydu. Benim için bu branşta lezzetin ulaştığı son nokta Bi buçuk'tur. Gerek hizmeti olsun, gerek lezzeti Ankara'dan gelen kankaların da bir numarası oldu. Bu ara sanırım bakım nedeni ile caddenin aşağısına gitmesi benim de baş uyuz olmam, mekanları kafamda kaldıkları gibi yaşatma isteğimden olacak ihmal ettim keratayı.



Kimsede var mıdır benim sapıklığım bilemiyorum (eşim diyor sapıklık diye), çok ama çok seversem bir yemeği, filmi,şarkıyı onu kimseyle paylaşamam, bencillikten değil. Çok sevip birilerine tavsiye edip, o kişiden hmmm ne bileyim gittik ama çok da sevmedik, dinledik ama bizi açmadı, seyrettik ama çok bayıktı geri dönüşü aldığımda ÇILDIRIYORUM. Hayır eleştirilmez olduğumdan değil, ama bak ben seni değerli görmüşüm şurada şöyle bir yer var ben çok beğendim felan demişim. Sana kimse zorla git demedi ki (kimseye öneride bulunmam bu tip konularda ben beğendim derim sadece). Sonra gelmişsin bana hmmm ıghhh beğenmedik. Tamam da neyi? Sen bana onu söyle de bir daha ben de dikkat edeyim. Nesini beğenmedin şeker? Yooo öyle özelliği yoktu yani ne biliim, sarmadı beni!!!! ULANNN SARARIMMM SENİİ. Bana birisi deseki X bişeyi çok sevdim. Seninle de paylaştım bunu. X i mutlaka fırsatım olunca dener, beğenirsem tavsiye edene arar teşekkür ederim, beğenmezsem de X neden bunu beğenmiş olabilir diye düşünüp karşılaştığımızda evet gittim hoştu diye başlayıp onun beğenmesine sebep olmuş olacak şeyleri sayıp, beni uzaklaştıran şeyleri de yalnız şurası şöyle olsaymış tadından yenmezmiş derim. Biri bana böyle davransa neden sapıklaşayım seve seve her güzelliğimi paylaşırım.
Temelde bana göre sorun artık kişiler çok kaba, lafları nereye gidiyor ne anlaşılıyor umursamıyorlar. Belki de toplum böyle. Ama ben de o toplumda yaşamımı devam ettiriyorum. Hakkım yok mu ben size nasıl davranıyorsam az da olsa karşılığını görmeye. Ne bileyim öyle işte.
Ben gideyim Bi Buçuk'ta alayım acılı 24 parça, soğan halkası, patates kızartmamı, yanına da Corona, takayım kulağıma ipod, ''Let Down'' dinleyeyim:


ONE DAY YOU'RE GONNA GROW WİNGS
A CHEMİCAL REACTİON
HYSTERİCAL BUT DON'T THİNK USELESS
COZ I WİLL CUT BOTH OF THEM AND EAT

Hiç yorum yok: