21 Ocak 2010 Perşembe

Formspring.me moda ya!

Takip ettiğim bir blogger yazmış bu soruları.
Hoşuma gitti ve cevapladım.
Hepimizin aklına gelen ama düşünüp, cevabını kayıt altına almadığımız sorular bunlar.

- eğer bir radyo programı yapsaydınız içeriği ne olurdu?
Kesinlikle gün içerisinde yaşadığım olaylar aklıma hangi şarkıyı getiriyorsa azıcık o olaydan bahsedip aklıma gelen şarkıyı çaldığım bir müzik programı olurdu.




- tekrar üniversiteye gitme şansınız olsa hangi bölümde okurdunuz?
Gene tıp okur, ama ihtisasta cerrahi değil Fizik Tedavi veya daha da tiksinçleşeyim Cildiye seçerdim




- eğer gazeteci olsanız hangi gazetede yazardınız?
Mahalli beni okuyanların beni tanıdığı bir gazete


- adınızı seçecek olsanız hangi adı seçerdiniz?
Selim. Annem hırçınlığımızı ismimizden aldığımızı ve eğer şimdiki aklı olsa abime Halim bana da Selim adını koyacağını söyler


- arkadaşlarınızdan hangisi ile tanışmamış olmayı isterdiniz?
pas, yemedi cevap vermek

- anneniz aynı ama babanız farklı biri olsaydı hayatınız nasıl olurdu? ya da tam tersi...
Babam farklı biri olsa bu kadar dediği dinlenen, mantıklı biri olmazdım
Annem farklı biri olsa bu kadar duygusal, sulu göz biri olmazdım



- erkek kardeşiniz değil de kız kardeşiniz olsaydı hayatınız nasıl olurdu? ya da tam tersi...
Kız kardeşim olsa sanırım dünyanın en iyi abisi olurdum. En azından denerdim. Karım sen dünyanın en iyi abisi olurmuşsun diyor ama onun objektifliğine tam güvenemiyorum. Ama ne bileyim severdim, desteklerdim hep. Daha çok yazardım ama abime ayıp olur




Hiç yorum yok: