11 Ocak 2010 Pazartesi

Dahiler ve aşkları! Kim dahi, aşk ne kafam karıştı.

Ankara'dan gelirken aman İstanbul'da mesafeler uzun benzine çok para harcarsınız, park yeri sorun yer bulamazsınız dediler, kanımıza girdiler ve arabayı değiştirdik. Ben o dönemde Ankara'da kalacağımdan bir süre daha, C. de burada yalnız kalacağından Honda Jazz aldık ona.
Plan 2. el bir dizel corsa iken ne ara ağzımdan girdi burnumdan çıktı ve sıfır Jazz' ı aldık. Çok iyi araba çıktı Jazz. Mondeo vardı önceden. Ondan sonra bir tipi gidişi garip geldi ama gerçekten Japon yapmış. Sıkıntı yaratmadı. Son bir senedir ben de buradayım diye değiştrmeyi kafaya koydu bizimki. Ne alalım ne ile değiştirelim derken hiç aklımızda olmayan bir araba aldık.
Aklımızdan geçenin çok ötesinde bir şeyi hanım gene alladı pulladı ''böyle alt dudak sarkık, gözler ürkek, benim hep hayalimdi kocacımm'' diye diye bir anlık boşluğumla mantıklı geldi bana da:) Ama çalıştığı hastanede park yeri doktorların hepsi bisikletle gelir hesabı ile yapılmış durumda. Karşıya gidiyor hergün. Jazz da çok sallamıyordum arabayla öne arkaya vura vura giriyordu. Söz verdi 50 defa buna yapmıyacağım. Sen deli misin, olur mu hiç o araçla öyle park felan dedi. Hatta alalım diye bu arabayı hastaneye bırakmam arkada özel otopark var konuştum oraya bırakacağım dedi. Tam 6 ay oldu bu sözler verileli.
Haftasonu Kozyatağı Bauhaus'da yanında benim olduğumu unuttu veya artık beni sallamadığının deklarasyonu mu oldu anlamadım, geri geri gitti inmeye mi üşendi anlamadım alışveriş arabası ile top oynar gibi oynayarak ittirdi arabayla kenara. Sonra da boşalttığı alana girdi. Bende gözler faltaşı, C. iner ben çekerdim yazık değil mi arabaya deyince, döndü ve ölümcül cevabı verdi:
Sana yazık değil mi? Bu yağmurda inip çekeceksin, onu orada bırakanın ayıbı kocacimmm. Ne diyebilirim ki:)
Şu sıralar Dahiler ve Aşklarını okuyorum. Ondan da bahsederim daha sonra. En dahi olarak sunulanlar bile ne hallere düşmüşler kadınların ellerinde. İşin garibi öyle bir dehaları var  ki, doğuştan bezeli oldukları... Söyledikleri dünyanın en mantıksız şeyi de olsa o an için akıllıca geliyor size. Eşleri eş yapan en olmadık anda, en ihtiyacınız olanı söylemeleri sanırım.
Sen 39 derece ateşle allem et kullem et bak sen de açılırsın gel bir dolap alalım kitapların çekmecelerde sürünüyor de, hasta hasta beni bauhausa götür. Sonra aman üşürsün de arabadan indirme, sağa sola çarpa çarpa park et. Bauhausa girecekken burası çok kalabalık hafta içi ikeadan alırız kütüphaneyi de ve eve yargıcı da indirim varmış aaaa süper şeyler de var diyerek 2 gömlek ve 1 kazakla dön.

Hiç yorum yok: