28 Aralık 2009 Pazartesi

Kendime çok defalar söyledim ''Neden hiç öğrenemedin şu ağzını kapalı tutmayı?''






Annie Lennox-Why Çeviri
Kaç defa anlatmaya uğraşmam gerekiyor
tüm yaptıklarım için üzgün olduğumu
Fakat ne zaman başlasam anlatmaya çalışmaya
O andır senin bana söylemen gereken
Hey...bu tip sıkıntılar daha yeni başladı
Kendime çok defalar söyledim
Neden hiç öğrenemedin şu koca ağzını kapalı tutmayı
Bu nedenle çok acıtıyor bu sözleri duymak
Sözler ağzından dökülmeye devam eden
Ağzından dökülen
Ağzından dökülen
Söyle bana
Neden
Neden


Çıldırmış olabilirim
Kör olmuş olabilirim
Ahlaksızca kabalaşmış olabilirim
Fakat hala okuyabiliyorum aklından geçenleri
Ve duydum birçok defa söylendiğini
Keşke hiç olmasaydın diye


Ayrıca...
Neden göremiyorsun bu geminin battığını
Hadi suyun kenarına inelim
Bu şüpheleri fırlatıp atabiliriz
Bazı şeyler hiç söylenmeden daha güzel
Fakat hala beni alt üst ediyorlar
Alt üst ediyorlar, alt üst ediyorlar
Söyle bana...
Neden
Anlat bana...
Neden


Bu benim hiç okumadığım bir kitap
Bunlar hiç söylemediğim sözler
Bu hiç yürümediğim bir patika
Bu rüyalar aslında görmek isteyeceklerim
Bu rastgele yayılan bir keyif
Bunlar gözyaşları
Döktüğümüz gözyaşları
Bu korku
Bu dehşet
Bunlar aklımdan geçenler
Ve bu yıllar harcadığımız yıllar
Ve bunlar bana ifade ettikleri
Ve hissettiğim bu
Biliyor musun nasıl hissettiğimi
çünkü sanmıyorum neler hissettiğimi bildiğini
Sanmıyorum bildiğini neler hissettiğimi
Sanmıyorum bildiğini korktuğum şeyi
Bilmiyorsun korktuğum şeyi





Hiç yorum yok: