14 Şubat 2010 Pazar

Nereden çıktı şimdi?

Bizim İzlandalı çıktı geçen karşıma şans eseri. Başbakan vardı hani. Ne diyeceğimi bilemedim. Durdum öyle. Çünkü dedim ya yemin ettim, ilk adım atan olmayacağıma.
Ortak arkadaşımız vardı benim yanımda. Onlar sohbet etti ayak üstü biz böyle bir durduk iki yabancı gibi. Sonra durdu ve nasılsın? dedi. Ben de teşekkür ederim. sen?
Durum böyle olunca aslında uzun zamandır ilk defa sözümü tuttuğum için bir nevi rahatlama da oldu bende. Ancak çok rahatsız olduğum bir mesaj aldım geçen. Mesaj dediğim text mesaj değil. Böyle arayıp bulunan mesaj. Ama durum öyle olunca üzerine alınmalı mısın alınmamalı mısın, belli değil. Üzerime alınsam İzlandalı diyor ki lütfen koyverme, üzerine alınmazsan ne diyor anlamadım. Ama üzerime alınmak hoşuma gidiyor.
Karışık.

Detay için: izlandayı bana düşman eden çapkın

Hiç yorum yok: